Industria IT – Viitorul brandului de angajator.

Inaugurez astazi ceea ce imi doresc sa devina o serie de articole pe subiecte bine definite, Branzas White Papers. Astazi, despre viitorul brandului de angajator in industria IT.

Decizia de cumparare nu va mai apartine deoarece din cumparator ati devenit produs.
Astazi, angajatii sunt cei care ies la cumparaturi. Daca pana acum angajatorii au “iesit la cumparaturi” dupa cei mai multi si mai buni specialisti in companie, ei bine, acum lucrurile s-au schimbat fundamental. Viitorii angajati privesc rafturile voastre incarcate de produse, compara preturi si caracteristici si intr-un final fac alegerea. Iar decizia lor de cumparare nu mai depinde de team buildinguri cu paintball si tir cu arcul, de petreceri-mamut de firma, de cosurile de fructe puse la dispozitie in birouri, de programul flexibil sau de salariile oferite. Cum spuneam, acestea au devenit norma in industrie.

O diferenta de 100 sau 300 Euro la salariu pentru multi deja nu mai face sens. Oferta voastra trebuie completata cu totul altceva. Motivatiile s-au schimbat si asta vi se datoreaza in cea mai mare parte. Ati intrat cu totii in spirala avantajelor oferite ajungand in punctul in care acestea au devenit norma. De aceea, paradigma brandului de angajator este azi cu totul schimbata. Deja sesizati spirala ascendenta a cresterii salariilor, deja sunteti in criza de specialisti desi piata va ofera proiecte si oportunitati extraordinare, deja targurile de forta de munca sunt doar evenimente bifate pe o lista, deja fluctuatia de personal tinde sa atinga procentaje importante. Unii dintre voi va asumati aceasta stare de fapt spunand ca “asta e jocul, n-am ce face”. Este o atitudine contraproductiva care perpetueaza starea de fapt si care poate duce in cel mai bun caz la stagnare.”

Continuarea aici:

Tagged with:
Posted in brand, branding, decizie, management, marketing, strategie
%d bloggers like this: