BECul e stins la Biroul Electoral Central (2)

Zero

Ce avem noi aici ? Continuarea povestii cu BECul, o mo(n)stra de comunicare, interes si eficienta a unei institutii importante a Statului caruia ii platesc impozite. Prima parte aici.

In acest nou episod urmeaza continuarea comunicarii unilaterale cu Biroul Electoral Central. Adica, daca in primul episod am aratat ca BEC nu-mi mai raspunde unei solicitari clare si simple: “Va rog sa-mi comunicati daca aveti competenta si atributiile de a verifica nominal la cerere listele cu sustinatorii candidatilor la Presedentie” am concluzionat ca trebuie sa fac altfel. Adica am ceut, simplu si direct: “Avand in vedere ca la adresele mele succesive nu am primit de la dvs un raspuns concret, prin prezenta va solicit sa verificati toate listele electorale cu sustinatori pentru candidatii la functia de Presedinte si sa imi comunicati daca sunt inscris in acestea. Mentionez ca am suspiciuni ca numele si datele mele personale au fost folosite fara autorizarea mea. Imi bazez cererea pe informatiile aparute in presa referitoare la liste de sustinatori fabricate”.

Desigur, episodul kafkian institutional continua prin… tacerea absoluta si abisala a BECului care se incapataneaza sa ramana stins la solicitarea unui cetatean platitor de impozite, interesat de soarta lui personala si a tarii.

Cat interes am primit din partea principalilor candidati la functia suprema in Stat atata am detectat si din partea institutiei care obladuieste alegerile in urma carora eu urmeaza sa strang sau nu din dinti pe durata urmatorilor 5 ani de mandat. Adica zero.

Tagged with: , , ,
Posted in Uncategorized
