Rotenberg. Ma las pagubas.

Scriam nu foarte demult aici, prin decembrie, ca am cumparat Emeritusul de la Rotenberg si ca e un vin demential. Cand e bun. Cand sticla e bine inchisa. Cand nu miroase a dop. Cand toata sarja de sticle e constanta.

Podgoria asta are o reala problema, are niste vinuri fantastice, poate cele mai cu personalitate vinuri rosii din Romania, dar doar cand sticla nu are probleme. De data asta am patit-o cu Rapsodul. Un vin bun, jos cu palaria. Din 3 sticle din recolta 2012 una a fost Rapsodul pe care il stiu, adica mmmmmmm, a doua avea un gust si miros de dop extrem de pregnante fara nici o alta aroma de parca a disparut cu totul intr-un neant doar de el cunoscut iar a treia sticla, ei bine, vinul era “trezit”, avea mici bule, facea spuma, pisca la limba ca un frizzante si avea gustul alterat. Nu mai stiu ce sa mai cred. Parca am de-a face cu o femeie careia i-am simtit aroma, dulceata, bunatatea si frumusetea o data, ma lasa vrajit si visator, insa a doua oara, a treia, a patra, vraja nu se mai repeta. Si tu tot incerci si incerci pana te lasi pagubas, ca nu mai intelegi nimic.

Cu Rotenberg iau o pauza lunga desi am crezut ca impreuna cu “cinstitul ” Faurar mi-am gasit vinurile rosii romanesti favorite. Si chiar aveam o postare pregatita despre Rapsod, elogioasa.
rotenberg rapsod
Sursa foto: http://www.vinuripovestite.ro

Tagged with: , ,
Posted in Uncategorized, Vinuri rosii
