Marturisesc: Am pacatuit. Cu gandul.

Coboram astazi – vorba vine, mai mult stateam – Calea Turzii intr-o coloana infernala datorata “megalucrarilor” de reabilitare si asfaltare care dureaza deja de vreo 3 luni. Si am pacatuit, cu gandul, sa depasesc cele doua coloane si sa-i dau bice catre cartierul Zorilor. Moment in care mi-am amintit de bucurestenii care fac asta in mod obisnuit. Moment in care le-am cerut in gand iertare bucurestenilor pentru toate “cuvintele” adresate in decursul anilor cand ii vedeam ca fac asemenea depasiri iar eu stateam cuminte si civilizat la coada. Moment in care mi-am dat seama ca nu ei sunt de vina pentru managementul defectuos al traficului. Moment in care mi-am adus aminte de fostul primar al New Yorkului, Rudolf Giuliani, care a impus firmelor de asfaltare sa lucreze in intervalul 23.00-05.00, adica 6 ore pe timp de noapte, interval in care obligatoriu trebuiau sa rezolve cu totul – decopertare si asfaltare – minim 1 km de drum pentru a nu bloca traficul orasului. Moment in care mi-am adus aminte de vorba din batrani: omul sfinteste locul. In traducere actualizata: Managerul face diferenta. Dupa care mi-am adus aminte ca primarul meu nu e Rudolf Giuliani, dupa care am ajuns la birou si am rasuflat usurat.

Posted in Uncategorized
One comment on “Marturisesc: Am pacatuit. Cu gandul.
  1. […] Branzas –  Marturisesc: Am pacatuit. Cu gandul. […]

Comments are closed.

