Liliac rosu – Hmmmmm !

Merlot_FN

Am baut Liliac rosu o singura data in viata, saptamana trecuta. Bausem cu cateva zile inainte roze-ul lor care e frumusel, mai ales bine racit si eram pregatit pentru o a doua experienta placuta. Cu mare avant tineresc am deschis Liliacul, recolta 2011, un cupaj de Feteasca Neagra si Merlot, l-am lasat putin la aerisit si l-am turnat in paharele potrivite. Bag nasul in pahar, nimic, nici un miros. Mi se pare ciudat. Ii privesc culoarea in lumina, ceva nu-mi place, rosul avea o tenta grizata, o culoare cam incerta. Gust, din nou nimic. Inafara ca e un vin sec si ca are tanin n-am simtit nimic. Arome, after taste, nimic. Imi spun ca nu l-am lasat suficient la aerisit si il mai las sa respire. Repet din nou secventa nas, culoare, gust. La fel. Am cercetat dopul, credeam ca e o sticla care nu a fost bine inchisa. Totusi nu. Mi-a parut rau de el sa-l arunc in chiuveta, am dat totusi 52 de Lei pe el. Poate o sa-l mai incerc o data candva, nu prea imi vine a crede – deocamdata – ca nu a fost o gresala de dop, de imbuteliere, de ceva.

Sursa foto: http://www.liliac.com

Tagged with: ,
Posted in Vinuri rosii
