Vinul Cavalerului – Un merlot normal.

Sa nu fiu inteles gresit, Merlotul asta nu e rau. Atat doar ca nu-mi trezeste un anumit “ceva” cand il gust. Hai sa zic ca e un Merlot normal si plat deoarece nu-mi prezinta nici un accent anume sau o aroma identificabila si de neuitat. Totusi, il beau cu placere daca vreau un pahar-doua de vin (sau chiar o sticla intreaga) seara la cina. E curat iar culoarea e la fel. Mirosul, “nasul” cum se mai spune, nu ma impresioneaza. Eu i-as spune, poate gresit, poate nu, un vin OK de masa pentru o seara obisnuita, dupa cina. Nu il simt ca pe un vin complex, cu arome suprapuse, cu personalitate sau caracter pregnant. Ce imi mai place la el este ca taninul se simte exact cat trebuie, sau mai bine zis, cat imi trebuie mie. Aciditatea e absolut in regula. Important este ca am incredere in el si ca il cumpar periodic cand imi doresc un vin normal si fara mari pretentii. Mi-as dori sa fie mult mai multe asemenea vinuri romanesti la care sa apelez cu incredere. Micul meu secret: cand am chef de un vin rosu si nu mai stiu ce sa aleg, de obicei iau un Cavaler.
vc_merlot_low_res
Sursa foto: http://www.clubulcavalerilor.ro/
Cavalerii acestia mai au si Feteasca Neagra dar asta e alta poveste pe care n-o voi spune acum.

Tagged with: ,
Posted in Uncategorized, Vinuri rosii
