Cel mai prost sfat de branding – Pe care cu siguranta il primesti tot timpul.

“Comunica. Baga bani in advertising. Umple media cu pr-ul tau. Nu poti lipsi din online. Baga bannere. Organizeaza conferinte de presa. Fa-ti pagina de facebook si aduna 50.000 de like-uri. Baga bani in CSR. Azi, maine, tot anul. Fa campanii, fii prezent, du-te la sesiuni de networking, fii vazut. Etc.”

Gresit.

Brandurile vorbesc exact ca oamenii. A vorbi, a comunica, pot crea premisele unei relatii, dar nu e obligatoriu. Cand o persoana te ingroapa intr-o mare de mesaje, vorbe, povesti, barfe si susanele, de obicei te dai la o parte, e o reactie absolut fireasca. Incepi sa te intrebi “oare ce vrea de la sufletul meu de vrea cu atata insistenta sa intre acolo? Ma suna la birou, ma scoate la pranz, vrea sa-mi dea si seara de baut, imi da o cafea dupa-amiaza, zilnic, si in tot timpul asta imi face capul calendar cu te miri ce povesti.” Si uite asa, la fel ca intre doi oameni normali si civilizati, ajungi la relevanta relatiei, relevanta care se bazeaza intotdeauna pe o intelegere mutuala reciproca a nevoilor fiecaruia. Nu-i nici un mare secret aici. Secretul este cum sa ajungi la acea relatie, sa o construiesti si sa ramana solida si relevanta in timp.

Buzz-ul nu conteaza.

Tagged with: , , ,
Posted in Uncategorized
%d bloggers like this: