Monologurile ficatului

In curand pe ecrane, o scurta serie de texte scrise de autori diferiti, prieteni de-ai mei. Cam atipica tema pentru blogul meu – monologurile ficatului – insa am decis sa deschid blogul si pentru alte subiecte decat cele despre care scriu uzual asa ca am convenit cu prietenii mei sa scriem fiecare cate un capitol din lucrarea asta mare si importanta :)) Inspiratia mi-a venit – deloc intamplator, la o masa imbelsugata cu de toate – dupa ce am auzit povestea lui Voicu si Toma care dupa o tura buna de bicicleta au purces la niste mititei si o bere, in ciuda sportivitatii de pana atunci. Iar Voicu, hatru, si-a imaginat cam ce-ar spune ficatul lor dupa asemenea actiuni contradictorii ale proprietarilor :)) Am ras copios si mi-a venit ideea sa “ne radem putin”, sa scriem fiecare cate ceva despre asta si sa public textele autorilor pe blogul meu. Stay tuned, textele vin pe rand, de la Toma, Voicu si de la mine. Poate mai “corup” intre timp pe cineva😉

Posted in Uncategorized
