Ce (nu) mi-a placut in ultima vreme 8.

Sus:
Turta dulce.
Ceaiul de menta cu miere si lamaie, mult mai mult decat oricare altul.
O fotografie aeriana recenta alb-negru cu Tasuleasa Social. Un peisaj de vis.
Elis Pavaje si IRUM, doua companii conduse de oameni exemplari.
Clara, cateaua mea cea mica care alearga ca nebuna prin zapada cu copii.
Portocaliul. De preferinta Pantone Orange 021.
Mi-am adus aminte de expeditia din Peru din 2008. Intr-un fel mi-a schimbat viata.
Albumul Appetite for distruction, Guns’n Roses.

Jos:
Cei care nu-si asuma decizii si responsabilitati.
Prea putina zapada in iarna asta, doar deocamdata sper.
Statul.
N-am mai baut demult un vin rosu si nu stiu de ce.
Sa nu inteleg ceva legat de un om datorita opacitatii lui, oricat efort fac.
N-am mai umblat cam demult pe munte.

Posted in Uncategorized