Ce (nu) mi-a placut in ultima vreme 7.

Votat:
Il Cafe din Cluj de pe strada Brancusi. Unul din locurile mele favorite de foarte multi ani. Clar cafeneaua mea favorita.
Emilut, macelarul. Mare meserias !
Zona Rameti-Ponor din Apuseni. Munti salbatici, mod de viata, case si oameni, toate frumoase si simple.
Faurar rosu de Ceptura. Minunat !
Nokia 6310. Adica telefon. Bateria tine o saptamana, are un ecran simplu monocrom, semnal foarte bun si incape in agenda cat trebuie, adica suficient pentru un telefon. Si zic eu, design masterpiece pentru vremurile cand a aparut.

Vot de blam:
Restaurantul de la intrarea din Aiud, pe dreapta, venind dinspre Alba Iulia. Nu dau nume dar inauntru era un smog de bucatarie inimaginabil. Am plecat, nici n-am putut sa-mi beau toata cafeaua.
Zapada care nu mai vine odata.
Bushnell tactical red dot sight. Aluminiu de doi bani. Noroc ca era in garantie.
Ieri, celor care mi-au schimbat anvelopele le-a trebuit 5 ore si nici nu m-au sunat cand au fost gata. Serviciu deplorabil, firma mare, scoruri pe masura.
Clujul se umple incet-incet cu soferi dementi. Sau iresponsabili. Sau doar prosti si nesimtiti. Sau toate deodata.
Networking. Sesiune de networking. Nu inteleg nimic.

Posted in Uncategorized
