Ce mi-a placut in ultima vreme 2.

Ca vine Swimathonul si multa lume inoata anul acesta pentru a dona banii catre Tasuleasa Social pentru impaduriri.

Ministry-Rehab

Ceva despre zona noastra de confort.
Confort zone

Sa uit de mine langa o padure de brazi.
Brazi

Un banc, despre alegeri😉
Un tip decide sa se insoare si cum avea in vedere trei tipe superbe, le da 5,000 E la fiecare, urmand sa decida in functie de cum a investit banii fiecare.
Prima ia banii si se tuneaza extensiv.
A doua ia banii si-i cumpara un set de crose si un camion cu bere.
Ultima ia banii, ii joaca la bursa, face plasamente inteligente etc., ii transforma intr-un milion, pe care i-l remite.
La sfarsit, omul o alege pe cea cu sanii cei mai mari.

Am inotat o vreme aproape in fiecare dimineata. A fost placut sa-mi reamintesc de antrenamentele de polo de cand aveam vreo 17 ani.

Van Halen-Poundcake, good old (hard) rock’n roll.

Mi-am facut o gradina de 500 mp cu tot felul de legume. Care tot cresc.

O bucata dintr-un citat mai lung: “…vine şi-ţi dă o gură de aer proaspăt, deşi poate că nici nu ştie că a făcut asta”.

Un prieten: Vine vremea cand “o lipesti”.

Spritzul jumi-juma cu demisec alb de Beltiug. 10 lei litrul, un vin genial si nepretentios. Si nu, nu le fac reclama.

Ceva.
Generatii

Posted in Uncategorized
