Ce mi-a placut in ultima vreme.

Mirandolina are un blog. Nu stiu cine e si de unde insa unele articole scrise de ea “ma ating” undeva. Ultimul, intititulat “Minune”.

Uneori o citesc pe D-na Sorina Matei. Imi place cat de directa si incisiva e, dar mai ales faptul ca se documenteaza temeinic.

Un banc.
Un oltean i se laudă unui ardelean:
– Bre, făcui o palincă de 38 de grade.
– Mă omule, interveni ardeleanul, aceia-i febră, nu palincă.

Blues.

Plecam in expeditie.

Transilvania Offroad Expedition

Transilvania Offroad Expedition

Blues din nou, Feelin’ Bad Blues, dintr-un film antologic, Crossroads. Coloana sonora Ry Cooder si Steve Vai.

Words of wisdom:))
947156_394054400703509_1333245733_n

Beraria Culturala din Cluj.

Cartarescu: “Mai întâi trebuie să ai o țară și apoi un brand de țară. Când vei avea o țară, va apărea și brandul de țară potrivit. Dar toate eforturile politicii noastre sunt concentrate spre distrugerea acestei țări. De aceea, poate cel mai potrivit brand de țară pentru noi ar fi buldozerul.” Mi-ar place sa desenez asta.

Bowie. De fapt mi-a placut dintotdeauna piesa asta.

Danut, “Ursusul” :))
http://www.behance.net/gallery/Danut/9386397

Restaurantul Camino din Piata Muzeului. Din fiecare limonada vanduta o parte o vor dona pentru plantari pentru Tasuleasa Social.
20130605_131841

Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized
