Pitch. Buget ?

Foarte des se intampla ca invitatiile la pitch sa nu contina o indicatie de buget, preselectia agentiilor facandu-se de fapt pe baza unei cereri initiale de estimare a bugetului. De ce trebuie sa fie atat de complicat cred ca nu intelege nimeni. In loc de etape si vorbe multe inainte de pitch – adica pierdere de vreme si resurse – ar fi mult mai simplu sa se dea impreuna cu brieful si bugetul. Colac peste pupaza, prima data se cere bugetul pe baza unei indicatii de proiect, nici macar a unui brief. Brieful urmeaza sa vina daca agentia este preselectata.

Pentru un pitch de succes cred ca trebuie aplicate urmatoarele reguli simple:
– studiul sistematic al agentiilor si selectarea a 3 agentii cu care chiar “ne-ar place” sa lucram
– inmanarea briefului, indicarea bugetului proiectului, alocarea unui fee pentru pitch si alocarea unei perioade de raspuns la eventualele nelamuriri ale agentiilor
– prezentarile agentiilor
– deliberare si comunicarea agentiei castigatoare

In ceea ce priveste brieful proiectului/pitchului acesta trebuie sa fie foarte clar in detalierea cerintelor si a criteriilor de atribuire.

Si atat. Detaliile doar difera de la proiect la proiect.

Posted in Uncategorized
%d bloggers like this: