Top 10 cauze pentru declinul sau moartea brandurilor.

Nu exista o ordine sau o prioritate anume in clasificarea acestor cauze insa din experienta mea nici una nu se manifesta singur, vin cateva “la pachet”. Desigur, mai sunt si altele insa cele de mai jos sunt cele principale.

Inertie – lasa ca merge, doar suntem printre primii, acum 5 ani eram performeri, de ce sa ne agitam degeaba, de atunci si pana in vecii vecilor!?
Autosuficienta – suntem in top, suntem buni, nimeni nu ne poate atinge.
Lipsa datelor despre piata – doar o cunoastem foarte bine.
Orgoliu – nimeni nu poate fi mai bun ca noi.
Neglijarea feedback-ului negativ – deh, sunt niste nemultumiti, tot timpul sunt cativa care au ceva de comentat.
Client service deficitar – consumatorii nostri sunt ai nostri, de ce sa ne tot batem capul cu ei asa de mult daca tot au cumparat de la noi!?
Stoc zero – vindem tot, n-avem stoc niciodata, e foarte bine asa.
Nu conteaza ambalajul prea mult – si asa umplem rafturile, de ce sa mai imbunatatim cate ceva?
Accentul exagerat pe departamentul de vanzari – doar ei sunt cei care fac banu’ gros in firma. Restul sunt asa, de suport.
Marketing subutilizat – lasa-i sa faca traduceri, sa se ocupe de expozitii si alte asemenea, ca asistenta mea e ocupata tare.

Tagged with: , , ,
Posted in Uncategorized
%d bloggers like this: