Training pe bune.

324402_239971552718382_1300109416_o

Pornesc de la prezumtia ca trainingul responsabilior din marketing, fie juniori sau seniori,  trebuie sa vina neaparat dupa educatia formala si o experienta practica minima. Prin urmare trainingul poate fi de 3 feluri principale (fara supa, felul doi si desert🙂 ) :

1. Dobandirea de noi cunostinte practice si aplicabile imediat.
2. Familiarizarea cu un anumit subdomeniu sau specialitate.
3. Stimularea gandirii non-liniare si creative.

De luat de asemenea in calcul in vederea trainingului corelat:
Mixul de module.
Implicarea responsabililor din alte departamente.

Pe larg despre training marketing aplicat, aici.

Tagged with: , , , ,
Posted in Uncategorized
One comment on “Training pe bune.
  1. […] Mult mai utile mi se par trainingurile dedicate, “tailor-made”, realizate cu specialisti practicieni din domeniu, pe baza unui minim audit initial de training. De ce acest audit initial !? Pentru ca speakerul sa-si customizeze programa de training dupa ce afla care sunt necesitatile si obiectivele reale ale companiei sau brandului in raport cu angajatii. Despre subiect am mai scris si aici. […]

Comments are closed.

%d bloggers like this: