Am fost mândru că sunt român oriunde m-am aflat

Bogdan Branzaş, consultant de brand: „Am fost mândru că sunt român oriunde m-am aflat”

15 martie 2012, Forbes

Forbes: Ce aţi făcut pentru România?
          – Mi-am plătit taxele şi impozitele corect, n-am înşelat statul, n-am scuipat pe jos, n-am aruncat gunoaie prin păduri, am fost mândru că sunt român oriunde m-am aflat, fie în ţară fie în străinătate, într-un cuvânt am fost cetăţean.
Forbes: Ce a făcut România pentru dvs.?
          – Nimic din ceea ce un cetăţean se aşteapta de la statul său.
Forbes: Ce aveţi de gând să faceţi pentru România?
            – Să fiu cetăţean în continuare. 
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

