Noi pentru Fundatiile Comunitare.

Fundatiile Comunitare, www.fundatiicomunitare.ro, finanteaza proiectele utile comunitatilor. Organizatia are o intindere nationala si un istoric impresionant si de durata cu multe si frumoase realizari la activ. Existenta acestei organizatii non-profit se datoreaza oamenilor inimosi implicati si aplecarii lor catre cauzele comunitare. Astazi exista mai multi “pui” de fundatii comunitare in aproape toata Romania, acest fapt datorandu-se transferului de know-how, ajutor si fonduri din partea organizatiei-umbrela.

Sarcina noastra a fost sa cream o identitate vizuala pentru un brand deja cunoscut in lumea ONG-urilor si care  sa reflecte in primul rand reteaua de fundatii comunitare existenta si in crestere la nivelul Romaniei. Practic, am fost chemati sa reflectam in vizual un plan si o strategie de brand bine conturate. Rolul nostru, inainte de a genera o identitate vizuala, a fost si de a examina in profunzime oportunitatile si fundatiilor comunitare in Romania si de a furniza un challenge asupra strategiei de extindere. al doilea rol a fost acela de a initia, printr-o serie de discutii informale, crearea proceselor si procedeelor interne de comunicare cu aplicabilitate in plan public, in relatie atat cu fundatiile comunitare din retea cat si cu mass-media si institutiile statului.

Practic, inca de la inceput, am considerat ca exemplul pe care il putem da cu acest proiect sa se constituie intr-un caz solid de “best practice” pentru fundatiile comunitare din retea cat si pentru celelalte ONG-uri din Romania din punct de vedere al constructiei corecte a identitatii si instrumentelor de prezentare si comunicare. Trebuie sa recunoastem, echipa Branzas a fost entuziasmata de proiect deoarece filozofia care guverneaza organizatia si oamenii de acolo sunt deosebite, structurate, clare si orientate catre viitor, cu o foarte mare deschidere catre nou. Din acest punct de vedere am nimerit pe un teren fertil care a permis echipei de designeri sa creeze una dintre cele mai moderne si complete identitati a unei organizatii non-guvernamentale din Romania.

Branzas a creat intreg sistemul vizual de identitate, pornind de la logo, gama cromatica, birotica, documente si materiale de prezentare, guidelines de utilizare si aplicare a identitatii.

Proiectul s-a desfasurat pe parcursul a peste 6 luni si a beneficiat de suportul si concursul direct al conducerii ARC – Asociatia pentru Relatii Comunitare . Proiectul a fost lansat oficial in 2011 in cadrul Conferintei Fundatiilor Comunitare, la Bucuresti.

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: