Tășuleasa Social, un proiect de suflet.

TășuleasaSocial, Tășu pentru apropiati si fani, este un adevarat fenomen al ONG-urilor dinRomania. Construita de la zero incepand de acum 10 ani de catre un inimos siiubitor al muntelui si locurilor natale, Alin Useriu, Tășu a adus un suflu nouin zona voluntariatului, practic reinventandu-l pentru Romania. Tășu a realizatpana astazi proiecte de impaduriri, igienizari de cursuri de ape si paduri lacare au participat mii de copii si adolescentii.


Tășu si-a propus sa educecopii si adolescentii in spiritul respectului pentru natura si a muncii inechipa prin intermediul voluntariatului de mediu. In zece ani a reusit saconstruiasca o baza logistica de care nici un ONG nu dispune in Romania,prin propria munca, cu sprijinul voluntarilor din Romania si Germania si cuajutorul donatiilor. Realizarile lor sunt impresionante si nu ar ajunge paginiintregi pentru a le enumera si explica. Tășu in doar cateva cifre:
– 10ani de existenta
– Peste11.000 de voluntari participanti la actiunile Tășu
– 60ha padure plantata, adica 150.000 puieti
– Donatiipentru peste 100.000 copii saraci prin actiunea „Camionul de Craciun”
– 10scoli rurale renovate
– 300t PET colectate din cursurile de apa si padurile igienizate
– Realizarea„Padurii Pedagogice”, unicat, pentru a-i invata pe copii ce inseamna ciclulnatural


TășuleasaSocial, in cei 10 ani de munca asidua, s-a ocupat cu obstinatie si exclusiv de obiectul lorde activitate si vocatia lor. Comunicarea lor a fost simpla si directa iar renumele si reputatia construita s-adatorat 100% realizarilor. Cu ocazia sarbatoririi a 10 ani de existenta, inAugust 2011, Tășuleasa Social a lansat noua lor identitate realizata de noi peparcursul unui proiect amplu de analiza, creatie si implementare care a durat 8luni. Brandul Tășuleasa nu a trebuit sa fie inventat, el exista deja in minteacelor care iubesc natura, a parintilor ale caror copii au participat cavoluntari, a mass-media sau a companiilor care deruleaza programe frumoase si reale de CSR pentru protectia mediului. Unexemplu meritoriu este cel al Coca-Cola Hellenic.


Tășu aveanevoie de o reprezentare vizuala identitara in conformitate cu crezurile lor:simpla, directa, fara echivoc, militanta. Naturala in primul rand, nefortata,fireasca, colorata si vie asa cum sunt ei. Asadar, pe parcursul celor 8 luni amreusit sa intelegem filozofia lor de viata, pentru ca Tășu inseamna o filozofiede viata sanatoasa, deschisa, implicata si apropiata de nevoile reale aleoamenilor. In cele 8 luni echipa noastra a vazut si analizat fiecare coltisorsi aspect al lor, am purtat numeroase discutii cu Alin si Ana, cei care conducorganizatia, am vazut copii la treaba in cadrul actiunilor de impaduriri, am participatla evenimentele si intalnirile lor cu voluntarii. La capatul proiectului Tășu beneficiaza acum de o identitate vizuala care ii reprezinta, standarde deidentitate, un website trilingv, sisteme interne de identitate si guidelines decomunicare iar astazi lucram impreuna cu ei la un plan pe termen mediu demarketing si comunicare.



Alaturide Marcel Iures, Catalin Stefanescu, Ada Milea, Radu Naum, Cosmin Bumbut, Alexandru Tomescu, Ivan Pataichin, Amalia Enache, trupa Urma si a altor personalitati si noisprijinim Tășuleasa Social si suntem mandri ca ne-au „adoptat”. Cauzele loreducationale si de mediu sunt si cauzele noastre.

Pe Tășu ii gasiti aici: www.tasuleasasocial.ro

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: