Branzas – 17 ani


In 27 Septembrie Branzas a implinit 17 ani de la infiintare. Pentru mine personal si pentru noi inseamna mult, din punct de vedere al experientei acumulate, a diversitatii proiectelor derulate, a succeselor repurtate de brandurile pentru care am lucrat, cat si a oamenilor frumosi cu care am lucrat, atat colegi cat si clienti.

Am inceput prin a fi o agentie one-man-show castigand pitch-ul de rebranding al Ursus in 1996 in fata unei agentii germane. A fost un proiect pentru care am lucrat enorm, am visat enorm si m-am bucurat enorm cand am fost anuntat ca sunt castigatorul proiectului, urmare a unei cercetari de piata realizate la nivel national de catre Gallup. Apoi, an de an, am adaugat clienti in portofoliu, prieteni, colegi, multe ore de munca, experienta si multe satisfactii.

Am fost intrebat de nenumarate ori de ce am pus numele meu agentiei. Raspunsul este simplu: ca o garantie personala pentru seriozitatea si creativitatea cu care abordam fiecare client, proiect sau brand in parte. Astazi agentia de consultanta de brand si design Branzas are un bagaj greu in spate, un cumul de experienta care se datoreaza totodata clientilor dar si colegilor cu care am avut placerea sa lucrez in acesti ani invatand de la fiecare. Fara falsa modestie ne putem lauda ca suntem initiatorii industriei si agentia cu cea mai larga experienta in branding in Romania.

Lista celor carora doresc si trebuie sa le multumesc, carora le datorez mult din traiectul meu profesional este foarte lunga, insa nimic nu ar fi fost posibil fara invataturile lui Daniel Dociu, intre anii 88-89, cand eram doar un pusti visator si curios. Daniel Dociu mi-a insuflat dorinta, incredere, stiinta si prin exemplul lui personal, credinta ca prin munca asidua rezultatele vor aparea fara doar si poate. Daniel este astazi unul dintre cei mai mari creatori de jocuri video din lume, probabil ca marea majoritate dintre voi ati vazut sau ati jucat macar unul dintre celebrele jocuri create de el care au facut inconjurul lumii.

Asadar, multumiri tuturor celor cu care si pentru care am lucrat si de la care am invatat !
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

