Fitness branding.

Pentru http://www.dailybusiness.ro

29 aprilie 2009

Sa fii in forma maxima. Intotdeauna. Cu rotunjimi perfecte, cu talia subtire, cu gatul lung, cu postura verticala, mai inat, mai liber, mai frumos. Dar mai ales in pas cu moda. Fie ca au ajuns sa aiba un succes fulgerator, fie ca se lupta zilnic pentru mentinerea unei pozitii castigate cu greu, brandurile au permanenta nevoia de ajustare, redefinire si adaptare la mediu. Brandurile trebuie sa tina pasul cu toate schimbarile din jur. Pentru statut. Pentru incredere. Pentru notorietate. Cu optimism.

Brandurile sunt instrumente comerciale al caror succes se masoara prin vanzari si evolutie pozitiva. Entitati in continua evolutie si miscare, au nevoie permanenta de monitorizare si fine tuning, reasezarea unei strategii, fie de brand sau de comunicare sau de redesenarea identitatii. Cei care inteleg importanta investirii in brand, vor merge inainte asigurandu-si beneficii pe termen lung.

Este absolut necesar sa inovezi continuu. In urma unor mai ample sau mai restranse procese de rebranding, brandurile se redefinesc, adopta noi pozitii si strategii, se imbraca cu noi identitati. Brandul merge mai departe şi evoluează adaptandu-se unor cereri specifice. Aparitia aceluiasi produs într-o nouă prezentare este răspunsul la noile tendinţe de consum, dar şi de promovare de pe piaţă, care trebuie dat de cate ori se constata aceste modificari.

Construirea brandului trebuie să fie una din măsurile ce trebuie luate sau menţinute nu doar în vremuri mai puţin propice, ci si in perioadele de inflorire, fiind singura cale care aduce beneficii viitoare. Grija pentru imagine si nu orientarea spre soluţii imediate, acţiuni punctuale si promoţionale, eficientizarea managementului de brand, respectând strategii gândite pe termen lung reprezinta solutia pentru succes. Consolidarea şi dezvoltarea brandului prin adoptarea unor strategii de brand eficiente, planuri de marketing coerente, eforturi serioase şi concentrate de branding, sunt necesare in orice moment. Aparitia unei zone de stagnare sau instabilitate a brandului trebuie privita cu atentie dar si cu optimism. Prin abordarea unei atitudini pozitive şi încrezătoare, care să includă continuarea eforturilor de brand, se creaza forţa de propulsare înainte a afacerii.

Construirea unor identităţi vizuale puternice şi diferenţiatoare, la nivelul secolului 21, va contribui la creşterea notorietăţii şi la clădirea încrederii. Redesenarea unui brand se face pornind fie de la identitatea anterioara a brandului, facand doar un update cu fine reajustari, fie de la baza, urmand nevoia de repozitionare si identitate diferita, păstrând doar principalele elemente de identificare. Diferentierea reprezinta cheia mersului inainte. Fie ca se va opta pentru schimbarea combinaţiei stilistice sau cromatice, sau pentru un nou limbaj verbal, care să exprime trasaturi ale unei noi personalitati conferite brandului, ideea per ansamblu este inscrierea acetuia într-o linie cat mai modernă şi actuală, oferind inovatii care sa fie dorite, punand in valoare beneficiile, valorile si atributele pentru care acesta ar trebui ales. Si nu altul.

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: