Contract.

Stiam demult ca juriile si concursurile din domeniu designului nu fac sens. N-are rost sa explic de ce, cei care lucrati in domeniu stiti asta si stiti si de ce. Acum multa vreme mi-am promis ca nu mai pun piciorul niciodata in vreun concurs de design si uite ca mi-am incalcat propriul contract. Asa cum am facut mai demult cu Marea Neagra unde am jurat sa nu mai calc si am gresit inca o data mergand, alegandu-ma doar cu deziluzii si reconfirmari asupra produsului turistic.
Concursurile si juriile produc rezultate safe, de comun acord, ca in sedintele PCR. Sunt din start biasate de ideea de unanimitate la care se ajunge prin negocieri. Si dispare curajul si viziunea. Asa ca imi voi respecta contractul cu mine insumi de acum inainte, nici o prezenta de acum incolo in vreun concurs de design.
Multumesc juriilor pentru corectitudinea politica si deciziile plictisitoare lipsite de curaj.

Posted in Uncategorized